افت فروش آبجو هاینکن و انتظار فشارهای آینده
حجم فروش آبجو هاینکن در سهماهه سوم بیش از حد انتظار کاهش یافت و این شرکت فشارهای بیشتری ناشی از نوسانات کلان اقتصادی و تورم جهانی را پیشبینی میکند.

افت فروش هاینکن در سهماهه سوم
شرکت هاینکن گزارش داد که حجم فروش آبجوهایش در سهماهه سوم سال ۲۰۲۵ نسبت به پیشبینیهای تحلیلگران کاهش بیشتری داشته است. این کاهش عمدتاً ناشی از عملکرد ضعیف در بازارهای اروپا و آمریکا بوده، اگرچه رشد در مناطق آفریقا و خاورمیانه تا حدی این افت را جبران کرده است.
عوامل تاثیرگذار
- کاهش ۴.۳ درصدی حجم فروش در سهماهه سوم
- عملکرد ضعیف در بازارهای اروپا و آمریکا
- رشد مثبت در آفریقا و خاورمیانه
- تاثیر نوسانات اقتصادی و تورم جهانی
- پیشبینی فشارهای بیشتر در آینده
هاینکن اعلام کرد: «کاهش حجم فروش ناشی از شرایط چالشبرانگیز اقتصادی در سطح جهانی است»
این گزارش نشان میدهد که صنعت نوشیدنیهای الکلی همچنان تحت تاثیر عوامل کلان اقتصادی قرار دارد و شرکتهای فعال در این حوزه باید برای مقابله با این چالشها راهکارهای جدیدی بیابند.
