روند غیرمنتظره کسبوکار: گروههای آسیبپذیری مردان در محیط کار
قالبی که در اصل برای زنان و اقلیتهای نژادی طراحی شده بود، اکنون در بین مردان نیز در حال گسترش است. کارکنان درباره استرس روانی، هویت مردانه و چالشهای فرزندپروری بحث میکنند.

گروههای آسیبپذیری مردان در محیط کار
این روند کسبوکاری غیرمنتظره نشان میدهد که قالب گروههای آسیبپذیری که در اصل برای حمایت از زنان و اقلیتهای نژادی طراحی شده بود، اکنون در بین مردان نیز در حال گسترش است. کارمندان شبکه تلویزیونی Channel 4 در بریتانیا هر دو هفته یکبار در تماس ویدیویی گردهم میآیند تا درباره چالشهای روزمره مرد بودن بحث کنند. شرکتکنندگان درباره استرس روانی، هویت مردانه و دشواریهای پرورش پسران در فضای "مردانه" صحبت میکنند.
ویژگیهای کلیدی این روند
- فرصت گفتوگوی باز: مردان تمایل زیادی برای صحبت و یادگیری نشان میدهند
- محیط امن: فضایی برای بیان چالشهای شخصی بدون قضاوت
- تغییر نگرش: کاهش تابوهای مربوط به آسیبپذیری مردان
تافادزوا موچنج، مدیر ارشد بازاریابی میگوید: "بزرگترین شگفتی من این بود که چقدر مردان مشتاق صحبت و یادگیری بودند."
شرکتکنندگان تأکید میکنند: "اشتیاق و علاقه زیادی برای این گفتوگوها وجود دارد."
این تحول نشاندهنده تغییری اساسی در فرهنگ سازمانی است که به مردان اجازه میدهد آسیبپذیری خود را نشان داده و از حمایت همکاران بهرهمند شوند.
