معرفی ربات چت خرید هوش مصنوعی سفارشی اینستاکارت
اینستاکارت ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای فروشگاههای موادغذایی راهاندازی کرده، شامل دستیاری که میتواند محصولات را پیشنهاد دهد. این بخشی از تلاش فزاینده برای فروش نرمافزارهای سازمانی به خردهفروشان است.

معرفی ربات چت خرید هوش مصنوعی اینستاکارت
شرکت اینستاکارت در حرکتی جدید، ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای فروشگاههای موادغذایی معرفی کرده است. مهمترین این ابزارها، یک دستیار خرید هوش مصنوعی است که میتواند محصولات را به مشتریان پیشنهاد دهد. این اقدام بخشی از تلاش فزاینده شرکت برای فروش نرمافزارهای سازمانی به خردهفروشان محسوب میشود. این ربات چت به عنوان بخشی از سرویس تجارت الکترونیک white-label اینستاکارت ارائه خواهد شد که پیشتر پایگاههای خرید آنلاین فروشگاههای زنجیرهای مانند اسپراوتس فارمرز مارکت و پابلیکس سوپر مارکت را قدرت بخشیده است.
- ربات چت در ماههای آینده در وبسایت و اپلیکیشن اسپراوتس آزمایش خواهد شد
- این قابلیت در اپلیکیشن آیفون فروشگاههای کروگر نیز در دسترس خواهد بود
- این حرکت نشاندهنده تمرکز اینستاکارت بر توسعه راهحلهای فناوری برای خردهفروشان است
- استفاده از هوش مصنوعی میتواند تجربه خرید آنلاین را برای مشتریان شخصیسازی کند
- این سرویس به فروشگاهها امکان میدهد بدون برند اینستاکارت از فناوری آن استفاده کنند
اینستاکارت اعلام کرد: «دستیار خرید هوش مصنوعی ما به عنوان بخشی از سرویس تجارت الکترونیک سفارشی ارائه میشود.»
این شرکت تأکید کرد: «این ابزار در ماههای آینده در پلتفرم اسپراوتس آزمایش خواهد شد.»
این توسعه نشاندهنده تحول قابل توجهی در استراتژی کسبوکار اینستاکارت است که از یک سرویس تحویل موادغذایی به ارائهدهنده راهحلهای فناوری برای خردهفروشی تبدیل شده است.
