مولسون کورز به دنبال معاملات برای گسترش فراتر از آبجو با کاهش فروش محصولات اصلی
شرکت نوشیدنی مولسون کورز در حال بررسی فرصتها برای انجام معاملات به منظور پیشبرد حرکت خود فراتر از آبجو است، زیرا تقاضا برای آبجوهای اصلی آن کاهش یافته است.

استراتژی مولسون کورز برای تنوع بخشیدن
شرکت نوشیدنی مولسون کورز در حال بررسی فرصتها برای انجام معاملات به منظور گسترش دامنه فعالیت خود فراتر از محصولات آبجو محور است. این حرکت در پی کاهش تقاضا برای آبجوهای اصلی این شرکت صورت میگیرد. راگول گویل، مدیرعامل جدید، در یک تماس درآمدی تأکید کرد که تمرکز بر سرمایهگذاری در زمینههای فراتر از آبجوی
- تمرکز بر سرمایهگذاری در برندهایی که شکافهای موجود در سبد محصولات را پر میکنند
- استفاده از منابع ادغام و تملیک برای گسترش در بخشهای غیرآبجوی
- پاسخگویی به تغییر سلیقه مصرفکنندگان و کاهش تقاضا برای آبجوهای سنتی
- افزایش تنوع محصولات برای حفظ رقابت در بازار نوشیدنی
- بهینهسازی سرمایه برای دستیابی به رشد پایدار در بلندمدت
"استقرار دلارهای ادغام و تملیک در حوزه فراتر از آبجو احتمالاً راه درست برای فکر کردن به آن است" "ما میخواهیم مطمئن شویم که سرمایه را برای برندهایی به کار میبریم که شکافهای موجود در سبد محصولات ما را پر میکنند"
این رویکرد نشاندهنده تحول استراتژیک شرکت در پاسخ به تغییرات بازار و رفتار مصرفکننده است.
