مورگان استنلی محصول تحقیقاتی جدید برای شرکتهای خصوصی راهاندازی کرد
مورگان استنلی یک محصول تحقیقاتی اختصاصی برای پوشش شرکتهای خصوصی راهاندازی کرد و به رقبایی مانند جیپیمورگان چیس و سیتیگروپ پیوست.

راهاندازی محصول تحقیقاتی مورگان استنلی برای شرکتهای خصوصی
مورگان استنلی یک محصول تحقیقاتی اختصاصی برای پوشش شرکتهای خصوصی و استارتاپهای فهرستنشده راهاندازی کرده است. این حرکت در شرایطی صورت میگیرد که علاقه سرمایهگذاران به استارتاپهای خصوصی در حال افزایش است. بانک در روز سهشنبه صفحهای برای محتوای مربوط به شرکتهای خصوصی در پورتال تحقیقاتی خود باز کرد که "نوآوران و روندهایی که در حال تغییر پارادایمهای سنتی کسبوکار هستند را برجسته خواهد کرد."
- پیوستن به رقبایی مانند جیپیمورگان چیس و سیتیگروپ در این زمینه
- تمرکز بر روی استارتاپهای فهرستنشده و شرکتهای خصوصی
- پاسخ به افزایش علاقه سرمایهگذاران به بخش خصوصی
- ارائه تحلیلهای تخصصی درباره نوآوران صنعت
"این محصول تحقیقاتی نوآوران و روندهایی که پارادایمهای کسبوکار سنتی را تغییر میدهند برجسته خواهد کرد" این اقدام نشاندهنده تحول مهمی در خدمات تحقیقاتی بانکهای بزرگ برای پاسخگویی به نیازهای بازار سرمایهگذاری خطرپذیر است.
