چگونگی تبدیل پینک فونگ از موفقیت 'بیبی شارک' به عرضه اولیه در بورس
شرکت کرهای پینک فونگ که با ویدیوی ویرجینگ 'رقص بیبی شارک' که بیش از ۱۶ میلیارد بازدید داشته، شناخته میشود، به دنبال عرضه اولیه در بازار سهام برای تبدیل شدن به یک شرکت رسانهای کامل است.

چگونگی تحول پینک فونگ از یک ویدیوی ویرجینگ به عرضه اولیه
شرکت پینکفونگ در کرهجنوبی با تکیه بر موفقیت بینظیر ویدیوی 'رقص بیبی شارک' که بیش از ۱۶ میلیارد بازدید در یوتیوب دارد و یکی از مشهورترین قطعات سرگرمی کودکان در اینترنت محسوب میشود، قصد دارد با عرضه اولیه سهام در بازار کوچک کوسداک کره در ۱۸ نوامبر، گامی فراتر از صفحات نمایش کودکان بردارد. این شرکت که به دنبال سرمایهگذاری ۷۶ میلیارد وونی در عرضه اولیه عمومی است، میخواهد ثابت کند که میتواند یک شرکت رسانهای کامل باشد و موفقیت دیگری مانند 'بیبی شارک' را تولید کند.
- ویدیوی 'بیبی شارک' تقریباً یک دهه پیش منتشر شد و به یک ترانه جهانی تبدیل شد.
- این ویدیو در یوتیوب بیش از ۱۶ میلیارد بازدید داشته است.
- سرمایهگذاران در عرضه اولیه شرط میبندند که پینکفونگ میتواند جادوی 'بیبی شارک' را تکرار کند.
'رقص بیبی شارک' در میان قابلشناسهترین قطعات سرگرمی کودکان در اینترنت قرار دارد.




