پنج خواسته فعلی خریداران کالاهای لوکس
ژان-مارک مانسولت، مدیرعامل برلوتي در گروه الویاچ، توضیح میدهد که مصرفکنندگان چه انتظاری از صنعت لوکس دارند.

خواستههای جدید خریداران لوکس
صنعت مد و لوکس در حال تجدید هویت است و خریداران ثروتمند به دنبال تجربیات شخصیتر هستند. ژان-مارک مانسولت، مدیرعامل برلوتي، مفهوم «لوکس خصوصی» را توضیح میدهد که برای مصرف شخصی یا حلقه کوچکی از همفکران طراحی میشود.
ویژگیهای لوکس خصوصی
- ابهام عمدی: انتخاب برندهای ناشناخته مانند ساعتهایی که فقط خواص ارزش آن را بدانند
- تجربه جمعی: خرید وسایل خاص مانند خودروهای کلاسیک با حمایت جامعه کوچک علاقهمندان
- ساخت سفارشی: محصولات شخصیسازی شده مانند کفشهایی که دقیقاً برای پای فرد ساخته میشوند
لوکس خصوصی میتواند ساعت از برندی باشد که رئیس شما نمیداند از ساعت خودش بهتر است
یا کفشی که فقط برای پای شما ساخته شده و قالبی با نام شما در کارگاه وجود دارد
این تحول نشاندهنده حرکت به سمت مصرف آگاهانه و معنادار در میان ثروتمندان جهانی است.




