گنجینه لوکس دهه 80 جذب مدگرایان به ژاپن
ین ضعیف و ذخیره کالاهای طراحی دوران حباب، ژاپن را به مکه جهانی مد وینتیج تبدیل کرده و گردشگران و اینفلوئنسرها را به سوی خود میکشاند.

جاذبه مد وینتیج ژاپن
با یین ضعیف و ذخیره عظیم کالاهای لوکس دوره حباب اقتصادی، ژاپن به مقصد جهانی برای علاقه مندان مد وینتیج تبدیل شده است. گردشگران و اینفلوئنسرها در خیابان های اوموتساندو توکیو به دنبال کیف های دست دوم طراحان مانند دیور و ارمس می گردند. کریس جیانگ، فروشنده وینتیج 29 ساله، پیش بینی می کند امسال 1.6 میلیون دلار از فروش کیف های لوکس به دست آورد.
- ین ضعیف خرید کالاهای لوکس را برای گردشگران مقرون به صرفه کرده است
- ذخیره کالاهای دوران حباب دهه 80 منبع بی نظیری است
- فروشگاه هایی مانند ALLU اوموتساندو مقصد اصلی خریداران هستند
- کیف های دست دوم به سوغات مدرن سفر به ژاپن تبدیل شده اند
- تقاضای جهانی برای مد وینتیج ژاپنی در حال افزایش است
کریس جیانگ می گوید: “تقاضای زیادی اینجا وجود دارد. این سوغات گردگری عصر مدرن است: به ژاپن بیایید و یک کیف وینتیج بخرید.”
این روند نشان دهنده تغییری در الگوی مصرف و گردشگری لوکس است که ژاپن را در مرکز توجه قرار داده است.




