اپنایآی ابزار تحقیقات خرید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد
اپنایآی یک ابزار تحقیقات خرید رایگان مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی کرد که میتواند راهنمای خرید شخصیسازیشده برای کاربران چتجیپیتی در فصل تعطیلات ایجاد کند.

ابزار جدید تحقیقات خرید اپنایآی
اپنایآی یک ابزار تحقیقات خرید هوش مصنوعی رایگان معرفی کرده است که میتواند راهنمای خرید شخصیسازیشده برای کاربران ChatGPT در فصل تعطیلات ایجاد کند. این شرکت نسخهای از مدل GPT-5 mini خود را آموزش داده که سوالات شفافسازی میپرسد و پاسخهای خود را از بررسیهای منتشرشده در وبسایتهایی که کیفیت بالاتری دارند استخراج میکند.
- ابزار از بررسیهای وبسایتهای معتبر مانند رددیت استفاده میکند
- اولویتدهی به وبسایتهای خاص هنگام استناد به محصولات انجام نمیشود
- تجربیات کاربران در پلتفرمهای اجتماعی قابل اعتمادتر از بازاریابی پولی درنظر گرفته میشود
- پاسخها بر اساس منابع با کیفیت بالا تولید میشوند
- هدف ارائه راهنمای خرید شخصیسازیشده برای کاربران است
نمایندگان اپنایآی به خبرنگاران گفتند: «تجربیات کاربران به اشتراک گذاشته شده در رددیت ممکن است قابل اعتمادتر از بازاریابی پولی یا بررسیهای منتشرشده در صفحه محصول درنظر گرفته شود»
در بیانیه این شرکت آمده است: «این ابزار سوالات شفافسازی میپرسد و پاسخهای خود را از بررسیهای منتشرشده در وبسایتهای با کیفیت بالاتر استخراج میکند»
این ابزار جدید نشاندهنده تلاش اپنایآی برای بهبود قابلیتهای ChatGPT در حوزه خرید و فروش است و میتواند کمک قابل توجهی به کاربران در تصمیمگیریهای خرید هوشمندانه باشد.




