اعتماد مصرف کننده آمریکا بیشترین کاهش از آوریل را تجربه کرد
اعتماد مصرفکنندگان آمریکایی در نوامبر با بیشترین کاهش در هفت ماه گذشته به دلیل نگرانیهای فزاینده درباره بازار کار و اقتصاد کاهش یافته است.

۲۸٪داغ
کاهش چشمگیر اعتماد مصرفکننده آمریکایی
شاخص اعتماد مصرفکننده در آمریکا طی ماه نوامبر بیشترین کاهش را از ماه آوریل تجربه کرده است. این کاهش عمدتاً ناشی از نگرانیهای فزاینده نسبت به وضعیت بازار کار و چشمانداز اقتصادی است. بر اساس دادههای منتشر شده، شاخص کنفرانس برد ۶.۸ واحد کاهش یافته و به عدد ۸۸.۷ رسیده است.
- کاهش ۶.۸ واحدی شاخص اعتماد مصرفکننده
- ضعیفتر از تمام پیشبینیهای اقتصادی
- نگرانی درباره بازار کار محرک اصلی
- پایینترین سطح از آوریل ۲۰۲۵
- تاثیرپذیری از شرایط اقتصادی کلان
شاخص کنفرانس برد کاهش ۶.۸ واحدی را نشان میدهد این رقم از تمام پیشبینیهای بلومبرگ ضعیفتر بوده است
این دادهها نشاندهنده افزایش نگرانیهای مصرفکنندگان آمریکایی نسبت به آینده اقتصادی است.




