فولکس واگن خط اسکات را بیشتر به صورت هیبریدی احیا میکند نه خودروهای الکتریکی
فولکس واگن خط اسکات خودروهای شاسیبلند و وانت خود را که در ابتدا به عنوان خودروی کاملاً الکتریکی طراحی شده بود، به عنوان یک برند عمدتاً هیبریدی بنزین-برق احیا میکند.

احیای برند اسکات فولکس واگن با تمرکز بر هیبرید
شرکت فولکس واگن در حال احیای خط تولید اسکات خودروهای شاسیبلند و وانتهای مقاوم خود است که در ابتدا به عنوان خودروهای کاملاً الکتریکی طراحی شده بودند. این برند اکنون عمدتاً بر تولید مدلهای هیبریدی بنزین-برق متمرکز خواهد بود. براساس آمار ارائه شده توسط مدیرعامل اسکات، بیش از ۸۰ درصد مشتریانی که ۱۰۰ دلار برای رزرو پیشپرداخت کردهاند، نسخههای پلاگین هیبرید را به جای خودروهای تمامبرقی انتخاب کردهاند.
- کاهش تقاضا برای خودروهای الکتریکی در آمریکا در سال گذشته
- افزوده شدن نسخههای EREV (خودروهای الکتریکی با برد extended) به خط تولید
- سیستم هیبریدی با موتور احتراقی بنزینی که باتری را هنگام حرکت شارژ میکند
- نمایش اسکات موتورز در نمایشگاه خودروی لسآنجلس ۲۰۲۵
- تغییر استراتژی تولید از الکتریکی محض به هیبریدی
بیش از هشت نفر از هر ده مصرفکنندهای که ۱۰۰ دلار برای رزرو یک اسکات پرداخت کردهاند، نسخههای پلاگین هیبرید را بر خودروهای الکتریکی ترجیح دادهاند.
این تغییر استراتژی نشاندهنده واکنش فولکس واگن به تحولات بازار خودرو و ترجیحات مشتریان در بازار آمریکا است.




