هوگو بوس مسیر خود را بازتنظیم میکند و هدف رشد را به ۲۰۲۷ موکول مینماید
فروش و درآمد هوگو بوس در سال ۲۰۲۶ کاهش خواهد یافت و در سال بعد به رشد بازخواهد گشت. این خانه مد آلمانی پس از مواجهه با چالشها در برنامه قبلی، یک استراتژی جدید را راهاندازی کرده است.

هوگو بوس هدف رشد خود را به تعویق میاندازد
شرکت هوگو بوس اعلام کرده است که فروش و سود آن در سال ۲۰۲۶ کاهش خواهد یافت و رشد مجدد تا سال ۲۰۲۷ به تعویق خواهد افتاد. این شرکت آلمانی در حال راهاندازی یک استراتژی جدید است زیرا برنامه قبلی آن با چالشهایی روبرو شده بود.
- فروش تعدیلشده بر اساس ارز در سال آینده به میزان یک رقم تکرقمی متوسط تا بالا کاهش خواهد یافت.
- سود قبل از بهره و مالیات (EBIT) احتمالاً در بازه ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون یورو خواهد بود.
- این ارقام پایینتر از میانگین انتظارات تحلیلگران است که توسط بلومبرگ جمعآوری شده است.
- این تغییر استراتژی نشاندهنده چالشهای پیشروی صنعت مد لوکس است.
شرکت تأیید کرد که این ارقام زیر میانگین انتظارات تحلیلگران است.
این تحولات نشان میدهد که حتی برندهای بزرگ نیز باید به طور مداوم استراتژیهای خود را در برابر شرایط متغیر بازار بازبینی کنند.




