مدیرعامل کامپاری قصد دارد آبجو را با آپرول اسپریتز در آمریکا جایگزین کند
سایمون هانت، مدیرعامل جدید شرکت نوشیدنیسازی Davide Campari-Milano NV، میخواهد آپرول اسپریتز را در تگزاس به همان اندازه که در میلان و برلین محبوب است، رواج دهد.

استراتژی کامپاری برای گسترش آپرول اسپریتز در آمریکا
سایمون هانت، مدیرعامل جدید شرکت Davide Campari-Milano NV، برنامههای بزرگی برای معرفی نوشیدنی آپرول اسپریتز به بازار آمریکا دارد. او در مصاحبهای با پادکست ایتالیایی بلومبرگ تأکید کرد که "آمریکا یک فرصت بزرگ است" و نیمی از جمعیت این کشور هرگز نام آپرول اسپریتز را نشنیدهاند.
- هدف اصلی، تبدیل آپرول اسپریتز به یک نوشیدنی اصلی در ایالتهایی مانند تگزاس است
- این نوشیدنی در حال حاضر در شهرهای اروپایی مانند میلان و برلین بسیار محبوب است
- استراتژی بازاریابی بر افزایش آگاهی از برند در بازار آمریکا متمرکز خواهد بود
- کامپاری قصد دارد فرهنگ مصرف این اپریتیف ایتالیایی را در آمریکا گسترش دهد
- بازار آمریکا به عنوان فرصتی بزرگ برای رشد برند شناسایی شده است
"نیمی از آمریکا هرگز نام آپرول اسپریتز را نشنیده است" - سایمون هانت
این حرکت بخشی از استراتژی جهانی کامپاری برای توسعه بازارهای جدید و افزایش سهم بازار این شرکت در صنعت نوشیدنیهای الکلی است.




