گروه کرینگ بر رونق طلای چین شرط بندی میکند با افزایش فروش لائوپو
برندهای جدید جواهرات طلای چینی پس از موفقیت چشمگیر شرکت لائوپو گلد، توجه سرمایهگذارانی مانند کرینگ ونچرز را جلب کردهاند.

رونق طلای چین و جذب سرمایهگذاران
شرکت کرینگ فرانسوی از طریق شاخه سرمایهگذاری استارتاپی خود به نام کرینگ ونچرز به همراه شونوی کاپیتال (صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر متعلق به لی جون، رئیس شیائومی) بیش از ۱۰۰ میلیون یوان (۱۴ میلیون دلار) در برند چینی جواهرات طلای بورلند مستقر در هانگژو سرمایهگذاری کردهاند. این حرکت در پی موفقیت چشمگیر لائوپو گلد انجام شده که باعث جلب توجه سرمایهگذاران به برندهای جدید طلای چین شده است.
- بورلند در تکنیک سنتی طلاسازی چینی به نام «فیلیگری» تخصص دارد
- این سرمایهگذاری نشاندهنده اعتماد به رشد بازار طلای چین است
- لی جون از طریق شونوی کاپیتال در این حوزه حضور فعال دارد
"موفقیت لائوپو گلد راه را برای سرمایهگذاری در برندهای نوظهور طلای چین باز کرده است"
روند سرمایهگذاری در این بخش نشان میدهد که شرکتهای بینالمللی مانند کرینگ پتانسیل رشد بازار طلای چین را باور دارند.




