تبلیغات در سرویسهای استریم آینده است، اما بسیار آزاردهنده
تبلیغات در سرویسهای استریم اغلب بلند، نامربوط و گاهی حتی به زبان اشتباه هستند و باعث نارضایتی کاربران میشوند.

تبلیغات در سرویسهای استریم: چالشها و آینده
تبلیغات در سرویسهای استریم به یک تجارت رشد بزرگ جدید برای شرکتهای بازاریابی و رسانهای تبدیل شده است، اما مصرفکنندگان به طور فزایندهای از آنچه روی صفحههای خود میبینند و میشنوند ناراضی هستند. تبلیغات ممکن است بیش از حد بلند، با کیفیت پایین یا نامربوط باشند و بیش از حد تکرار شوند. گاهی اوقات، یک تبلیغ به زبان خارجی یا یک صفحه خالی نمایش داده میشود. با راهاندازی طرحهای پشتیبانی شده توسط تبلیغات توسط سرویسهای استریم بیشتر، بینندگان این مشکلات را به تعداد بیشتری تجربه میکنند که ممکن است برای شرکتهای رسانهای هزینهبر باشد.
- تبلیغات بلند و تکرار شونده کیفیت تجربه کاربری را کاهش میدهد
- نمایش تبلیغات نامربوط یا به زبانهای خارجی
- افزایش نارضایتی کاربران با گسترش طرحهای تبلیغاتی
- تهدید بالقوه برای درآمدزایی شرکتهای رسانهای
- ضرورت بازنگری در استراتژیهای تبلیغاتی استریم
“تبلیغات در سرویسهای استریم آینده است، اما بسیار آزاردهنده”
“مصرفکنندگان به طور فزایندهای از آنچه روی صفحههای خود میبینند ناراضی هستند”


