Bloomberg Businessweek Daily: Farmgirl 15 ساله شد (پادکست)
کارول مسار و تیم استنوک در Bloomberg Businessweek Daily داستان Farmgirl Flowers و تأسیس آن توسط کریستینا استمبل را بررسی میکنند.

Farmgirl Flowers: 15 سالگی
Farmgirl Flowers در سال 2010 توسط کریستینا استمبل بهعنوان یک کسبوکار تکنفره آغاز شد. او از میز ناهارخوری خود کار میکرد و هدفش تغییر روش خرید گل بهصورت آنلاین بود. شرکت او با ارائه دستهگلهای بستهبندیشده در گونی و مجموعههای گلدانی، سعی در القای احساس دیدهشده، دوستداشتنی و جشنگرفتهشده در مشتریان داشت. در پانزدهمین سالگرد تأسیس، استمبل بر تعهد خود برای رشد بلندمدت تمرکز کرده است.
- چالشهای کسبوکارهای کوچک در محیط اقتصادی کنونی
- تعهد به رشد بهجای فروش شرکت
- نحوه تأسیس Farmgirl Flowers از یک ایده ساده
- دیدگاه آینده شرکت و اهداف آن
- اهمیت داستانسرایی در موفقیت کسبوکار
کریستینا استمبل: "هدف ما این است که گیرندگان گل احساس کنند دیده شده، دوستداشته شده و جشن گرفته شدهاند."
کارول مسار: "Farmgirl Flowers نمونهای از رشد یک کسبوکار کوچک با تعهد به ارزشهاست."
این پادکست به بررسی راهاندازی، چالشها و آینده Farmgirl Flowers میپردازد.




