بلومبرگ بیزینس ویک دیلی: تجارت مشروبات الکلی (پادکست)
پادکست بلومبرگ بیزینس ویک دیلی در مورد تجارت مشروبات الکلی، با مصاحبه علی اندرسون مدیرعامل شرکت CraftCo. و تحلیل تأثیر داروهای کاهش وزن بر صنعت الکل

تجارت مشروبات الکلی در دوران تحول
صنعت مشروبات الکلی با چالشهای متعددی روبرو است که مهمترین آنها تغییر عادتهای مصرفکنندگان و تأثیر داروهای کاهش وزن بر کاهش تقاضا در آمریکا و اروپا است. شرکت CraftCo. Brands که در میشیگان مستقر است، دارای پرتفوی متنوعی از بیش از ۳۰ نوع مشروب شامل بوربن، جین، ودکا و نوشیدنیهای آماده مصرف است.
- تاثیر روندهای سلامتی و میانهروی در مصرف الکل
- چشمانداز صنعت مشروبات الکلی برای سال ۲۰۲۶ و بعد از آن
- مصاحبه با علی اندرسون مدیرعامل CraftCo.
- تحلیل بلومبرگ از کاهش تقاضای الکل در غرب
- تغییر عادتهای مصرفکنندگان در سطح جهانی
«داروهای کاهش وزن میتوانند رکود تقاضای الکل را تشدید کنند» - بلومبرگ اینتلیجنس «صنعت مشروبات نیاز به تطبیق با تغییرات مصرفکننده دارد» - علی اندرسون


