نمایش دیوید روبنشتاین: گفتوگوی اینون کریز با مدیرعامل متل
اینون کریز، رئیس و مدیرعامل شرکت متل در گفتوگو با دیوید روبنشتاین درباره تحول برند باربی و هات ویلز از تولیدکننده اسباببازی به قدرت سرگرمی مبتنی بر مالکیت فکری بحث میکند.

گفتوگوی اینون کریز با دیوید روبنشتاین
در این قسمت از نمایش دیوید روبنشتاین، اینون کریز، رئیس و مدیرعامل شرکت متل - سازنده عروسک باربی و هات ویلز - درباره تحول این برند از یک تولیدکننده اسباببازی به یک قدرت سرگرمی مبتنی بر مالکیت فکری صحبت میکند. کریز همچنین به موضوعات مهمی مانند انتقال تولید از چین، مدیریت همکاریهای خردهفروشی و آغاز همکاری جدید با اوپنایآی میپردازد.
- تحول استراتژی متل از تولید اسباببازی به توسعه محتوای سرگرمی
- مدیریت چالشهای زنجیره تأمین و کاهش وابستگی به تولید چین
- همکاری نوآورانه با اوپنایآی برای آینده دیجیتال
- حفظ رابطه با خردهفروشان در دوران تحول دیجیتال
- آینده برندهای نمادین مانند باربی در صنعت سرگرمی
“ما متل را از یک شرکت تولید اسباببازی به یک شرکت سرگرمی مبتنی بر مالکیت فکری تبدیل کردهایم”
“همکاری با اوپنایآی فرصتهای جدیدی برای نوآوری در دنیای دیجیتال ایجاد میکند”
این مصاحبه که در ۲۹ اکتبر در نیویورک ضبط شده، بینشهای ارزشمندی درباره رهبری کسبوکار و تحول استراتژیک در صنعت سرگرمی ارائه میدهد.




