هدف نیاز به بیش از تغییر حالوهوا برای نجات کسبوکار خود دارد
خردهفروشی هدف جذابیت ارزان و شیک خود را از دست داده است. آیا مدیرعامل جدید میتواند با حضور رئیس سابقش این شرکت را دوباره سرپا کند؟

وضعیت بحرانی خردهفروشی هدف
شرکت Target با مشکلات متعددی از جمله افت فروش، نارضایتی کارکنان و جنجالهای سیاسی روبرو است. این شرکت که روزی نماد طراحی ارزان و شیک بود، اکنون هویت خود را از دست داده است.
چالشهای پیش رو
- از دست دادن جایگاه در بازار رقابتی خردهفروزی
- عدم تطبیق با تغییرات رفتار مصرفکنندگان
- مشکلات داخلی شامل نارضایتی کارکنان
- جنجالهای سیاسی که بر برند تأثیر گذاشته است
“هدف میداند چگونه مهمانی برگزار کند، اما این برای نجات کسبوکار کافی نیست”
مدیرعامل جدید برایان کورنل سعی دارد با بازگشت به دوران طلایی شرکت، آن را نجات دهد. اما سؤال این است که آیا تغییرات سطحی و نمایشی کافی خواهد بود یا نیاز به تحول اساسی وجود دارد.




