بنیانگذار یونی کلو و ثروتمندترین مرد ژاپن به شلوار ۳۲ دلاری علاقه دارد
تاداشی یانای، بنیانگذار یونی کلو که امپراتوری پوشاک با درآمد سالانه ۲۲.۹ میلیارد دلاری را رهبری میکند، قصد دارد فروش را در سالهای آینده سه برابر کند.

بنیانگذار یونی کلو و سبک زندگی متواضعانه
تاداشی یانای، ثروتمندترین مرد ژاپن و بنیانگذار یونی کلو، نمونه بارز موفقیت تجاری همراه با فروتنی است. امپراتوری پوشاک او با درآمد سالانه ۲۲.۹ میلیارد دلاری از بیش از دو ده کشور فعالیت میکند و او برنامهای بلندپروازانه برای سه برابر کردن فروش در سالهای آینده دارد.
ویژگیهای مدیریتی یانای
- تأکید بر شناخت مستقیم مشتریان از طریق مشاهده رفتار آنان در فروشگاهها
- استفاده شخصی از محصولات برند خود به جز کفشهای آدیداس
- تمرکز بر تولید پوشاک کاربردی مانند لباسهای حرارتی و پایههای بیدرز
یانai میگوید: "این ترکیب خوبی است، تقریباً مناسب" در مورد مشتریان متنوع فروشگاه بنیانگذار یونی کلو معتقد است شناخت سلیقه مشتریان کلید موفقیت در صنعت پوشاک است
این رویکرد عملی و مشتریمحور باعث شده یونی کلو با ۳۵۷۰ فروشگاه در سطح جهانی به یکی از برندهای موفق پوشاک تبدیل شود.




