رقبای بوتاکس تاج جواهر AbbVie را هدف گرفتهاند
جایگزینهای ارزانتر درمان ۲.۷ میلیارد دلاری این شرکت را تهدید میکنند. نویسنده در نیویورک از تجربه شخصی خود در استفاده از محصولات مشابه بوتاکس میگوید.

رقابت در بازار محصولات مشابه بوتاکس
شرکت AbbVie با تهدید جدی رقبای تولیدکننده محصولات مشابه بوتاکس روبرو شده است. درمانی که ارزش آن به ۲.۷ میلیارد دلار میرسد، اکنون با جایگزینهای ارزانتر به چالش کشیده شده است. نویسنده مقاله که در نیویورک مستقر است، تجربه شخصی جالبی را分享 میکند: او پس از فیلمبرداری یک ویدیو برای بلومبرگ، متوجه چینوچروک پیشانی خود شده و در سن ۲۶ سالگی تصمیم به استفاده از تزریق میگیرد.
- بوتاکس همچنان سلطان بیرقیب بازار است اما رقبا در حال پیشروی هستند
- بیماران به دنبال گزینههای مقرونبهصرفهتر برای درمانهای زیبایی هستند
- صنعت داروهای زیبایی با تحولات قیمتی قابل توجهی روبرو شده است
- شرکتهای جدید با ارائه محصولات مشابه، سهم بازار AbbVie را هدف گرفتهاند
"در سن ۲۶ سالگی، زمان آن رسیده بود که بوتاکس بگیرم" - این اعتراف نویسنده نشاندهنده گسترش استفاده از این محصولات به گروههای سنی جوانتر است.
رقابت در این بازار تنها به قیمت محدود نمیشود بلکه کیفیت و اثرگذاری محصولات نیز از عوامل کلیدی هستند.



