
در حال بارگذاری...
مارک بنیاف، مدیرعامل و بنیانگذار سلیسفورس، بیش از ۱ میلیارد دلار و دههها وقت صرف کرد تا خود را به عنوان یک غول فناوری نیکوکار معرفی کند، اما اکنون این تصویر را نابود کرده است.

مارک بنیاف، مدیرعامل و بنیانگذار Salesforce Inc.، بیش از ۱ میلیارد دلار و چندین دهه وقت صرف کرده تا خود را به عنوان یک غول فناوری نیکوکار معرفی کند و شرکت نرمافزاری enterprise خود را به عنوان یک شرکت فناوری «خوب» نشان دهد. اما بحران رسانهای هفته گذشته او نه یک اشتباه کوچک روابط عمومی، بلکه یک نابودی کامل روایت دقیقاً ساختهشدهای بود که او سالها برای ایجاد آن زمان گذاشته بود.
"این بحرس فقط یک اشتباه کوچک روابط عمومی نبود، بلکه نابودی کامل روایت او بود"
"بنیاف سالها برای ایجاد این تصویر نیکوکار زمان صرف کرده بود"
این واقعه درس مهمی برای دیگر رهبران صنعت فناوری است که بر روی تصویر عمومی خود سرمایهگذاری میکنند.