|

در حال بارگذاری...
برند پوشاک ورزشی ریباک با راهاندازی اولین حلقه هوشمند فیتنس خود و ایجاد مشارکت جهانی با F45 Training وارد بازار فناوری سلامت شده است. این حلقه با قیمت ۲۴۹ دلار، دادههای سلامت را ردیابی میکند.

ریباک با معرفی اولین حلقه هوشمند فیتنس خود به طور رسمی وارد بازار فناوری سلامت شده است. این حرکت با یک مشارکت جهانی با F45 Training، یک فرانچایز فیتنس بوتیک، همراه است. هدف این همکاری، گرد هم آوردن جامعه F45 با پوشاک عملکردی ریباک است.
تام داوود، مدیرعامل F45 Training: “همکاری با ریباک به ما ابزارهایی میدهد تا این چشمانداز را در مقیاس جهانی از طریق تجهیزات، فناوری و تجربیاتی که هر تمرین را به سطح بعدی میبرند، محقق کنیم.”
رقابت در بازار فناوری سلامت در حال شدت گرفتن است و برندهای تندرستی و فیتنس به دنبال سهمی از این بازار هستند.