بررسی بازی Call of Duty: Black Ops 7: یک آزمایش بزرگ و آشفته که جواب نمیدهد
جدیدترین نسخه Call of Duty در بخش کمپین ناموفق عمل کرده، در حالی که حالتهای زامبی و مولتیپلیر همان وضعیت قبلی را حفظ میکنند. بازی یک آزمایش بزرگ اما ناموفق است.

بررسی Call of Duty: Black Ops 7
Call of Duty: Black Ops 7 به عنوان دنبالهای مستقیم برای Black Ops 2 که بیش از یک دهه پیش منتشر شد، یک تجربه ناامیدکننده است. این بازی در حالی که سعی دارد با نوستالژی بازیکنان بازی کند، اما درک درستی از عناصر موفق نسخههای قبلی ندارد. کمپین اصلی بازی که بر اساس گروههای جنایی تاریک و حملات جعلی بنا شده، بیشتر روی وصل کردن داستان Black Ops 2 و Black Ops 6 متمرکز است تا ارائه یک روایت منسجم.
- کمپین Co-Op با ۱۱ مأموریت در دنیای باز آوالون و توالیهای کابوس ارائه شده است
- شخصیتهای اصلی مانند دیوید میسون و هارپر توسعه نیافتهاند
- حالت Endgame به عنوان مأموریت تکراری coop اضافه شده اما با مشکلات فنی همراه است
- بازی حالت آفلاین ندارد و وابسته به سرورهاست
"کمپین Co-Op در最基本的 سطح شکست میخورد: حتی شلیک به دشمنان نیز رضایتبخش نیست"
"اسکرمیش، حالت ۲۰ در مقابل ۲۰، یک فاجعه آشفته است که عناصر وارزون را بیهدف پرتاب میکند"
حالت مولتیپلیر با تغییرات کوچک در سیستم loadout و بازگشت برخی mapهای محبوب Black Ops 2 قابل قبول است، اما حالت زامبی نیز تنها یک map در اختیار بازیکنان قرار میدهد. در نهایت، Black Ops 7 به عنوان یک بازی بسیار سودجویانه شناخته میشود که لذت بازی را فدای سیستم پیشرفت و آمار کرده است.




