هوندا CR-V و سیویک هیبریدی بعدی امکاناتی از پرلود را قرض میگیرند
طراحی پلتفرم جدید هوندا بر افزایش استحکام برای بهبود هندلینگ متمرکز است. این پلتفرم برای مدلهای هیبریدی آینده شامل سیویک، CR-V و آکورد استفاده شده و ۹۰ کیلوگرم کاهش وزن و سیستم مدیریت حرکتی جدید ارائه میدهد.

تحول پلتفرم هیبریدی هوندا برای آینده
طراحی پلتفرم جدید هوندا برای مدلهای هیبریدی آینده مانند سیویک، CR-V و آکورد بر افزایش استحکام و بهبود هندلینگ متمرکز است. مهندسان هوندا موفق شدهاند با این معماری جدید، وزن کلی خودرو را ۹۰ کیلوگرم نسبت به پلتفرم فعلی کاهش دهند. سیستم مدیریت حرکتی جدید نیز برای ارتقای پایداری و فرمانپذیری معرفی شده که همراه با دستیار هندلینگ چابک ارتقایافته، سواری پایدارتری در سطوح مختلف جاده ارائه میدهد. این پلتفرم با امکان اشتراک بیش از ۶۰ درصد قطعات بین مدلهای مختلف، توسعه و تولید را سادهتر کرده و هزینهها را کاهش میدهد.
- کاهش ۹۰ کیلوگرمی وزن با پلتفرم جدید
- سیستم مدیریت حرکتی برای پایداری بهتر
- اشتراکگذاری ۶۰ درصدی قطعات بین مدلها
- نمونه اولیه سیویک با طراحی جلوی حجیمتر
- سیستم تعویض دنده مصنوعی S+ Shift از پرلود
“این پلتفرم بهروز با امکان اشتراک بیش از ۶۰ درصد قطعات بین مدلهای مختلف، توسعه و تولید را سادهتر میکند.”
“سیستم S+ Shift، تعویض دنده را از طریق تقلید صدای موتور شبیهسازی میکند و در غیاب گیربکس فیزیکی، تجربه رانندگی را بهبود میدهد.”
نمونه اولیه نسل بعد سیویک دارای بدنه فعلی اما با قسمت جلویی حجیمتر و اورهنگ بلندتر است. پیشرانه هیبریدی شامل موتور بنزینی ۲ لیتری همراه موتورهای الکتریکی خواهد بود. این مدل جدید ویژگیهایی از کوپه پرلود مانند سیستم تعویض دنده مصنوعی S+ Shift را بهوام میگیرد. هوندا همچنین چشمانداز بلندمدتی برای دستیابی به انتشار آلودگی صفر تا سال ۲۰۵۰ و کاهش تصادفات مرگبار دارد.
