تبلیغ جدید اپل با عروسکهای دستساز؛ پاسخی خلاقانه به هوش مصنوعی
اپل ویدیوی تبلیغاتی جدیدی با نام “A Critter Carol” منتشر کرده که در آن از عروسکهای دستساز فیزیکی و جلوههای عملی به جای هوش مصنوعی استفاده شده است. این تبلیغ قابلیتهای آیفون ۱۷ پرو و اپل واچ را به نمایش میگذارد.

تبلیغ خلاقانه اپل با عروسکهای دستساز
اپل در ویدیوی تبلیغاتی جدید خود با عنوان “A Critter Carol” رویکردی متفاوت در برابر استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات انتخاب کرده است. این شرکت به جای بهرهگیری از فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی، از عروسکهای دستساز فیزیکی و جلوههای عملی استفاده کرده تا داستانی جذاب از حیوانات جنگلی که با آیفون ۱۷ پرو آشنا میشوند، روایت کند.
- داستان درباره طبیعتگردی است که آیفون ۱۷ پرو خود را در جنگل گم میکند
- یک راکون کنجکاو گوشی را پیدا کرده و با دوربین آن اجرای موسیقی ضبط میکند
- حیوانات مختلف شامل خرس، گرگ، جغد و گوزن در اجرای گروهی شرکت میکنند
- صاحب گوشی با کمک قابلیت مکانیابی اپل واچ دستگاهش را پیدا میکند
- تمام فیلمبرداری با آیفون ۱۷ پرو انجام شده است
در ویدیوی پشت صحنه مشخص شد که همه حیوانات عروسکهای فیزیکی بودند که توسط عروسکگردانها کنترل میشدند اپل تأکید دارد که این رویکرد خلاقانه پاسخ متفاوتی به تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی است
این تبلیغ نه تنها قابلیتهای فیلمبرداری آیفون ۱۷ پرو را به نمایش میگذارد، بلکه وفاداری اپل به خلاقیت عملی در برابر اتکای صرف به فناوریهای دیجیتال را نشان میدهد.




