همراه اول از دستیار پاسخگویی هوشمند “IVA” رونمایی کرد
همراه اول اولین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمامفارسی را در مرکز تماس خود راهاندازی کرده که با فناوری هوش مصنوعی به صورت ۲۴ ساعته به سوالات مشترکان پاسخ میدهد.

دستیار هوشمند IVA همراه اول
اپراتور همراه اول بهتازگی از سامانه IVA به عنوان نخستین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمامفارسی در مرکز تماس خود رونمایی کرده است. این اقدام در راستای برنامه این اپراتور برای دیجیتالیکردن خدمات و بهبود تجربه دیجیتال مشتریان صورت گرفته است. سامانه جدید با بهرهگیری از فناوریهای هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی فارسی توسعه یافته و قادر است به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته به سوالات متداول مشترکان پاسخ دهد.
- پاسخگویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
 - استفاده از فناوری هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی
 - اولین دستیار تلفنی تمامفارسی در ایران
 - دسترسی از طریق شماره ۹۹۹۰ و انتخاب کلیدهای ۳ و ۱
 - بهبود تجربه دیجیتال مشتریان همراه اول
 
“این سامانه جدید با بهرهگیری از فناوریهای هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی فارسی توسعه یافته است.”
“دستیار هوشمند IVA درحالحاضر بهصورت ۲۴ ساعته در تمام ۷ روز هفته فعال است.”
راهاندازی این سامانه گام مهمی در جهت تحول دیجیتال خدمات ارتباطی در ایران محسوب میشود.
