
در حال بارگذاری...
گزارش سرویس بینش بازار دیجیکالا ادز نشان میدهد خریدهای تابستان ۱۴۰۴ تحت تأثیر تورم شدید و بحران انرژی تغییرات اساسی داشته است. رشد چشمگیر خرید طلای آبشده، دوربین ثبت وقایع و تجهیزات اضطراری نشاندهنده تحول در رفتار مصرفکنندگان ایرانی است.

گزارش سرویس بینش بازار دیجیکالا ادز تصویری دقیق از تغییرات الگوی خرید مصرفکنندگان ایرانی در تابستان ۱۴۰۴ ارائه میدهد. این تحلیل مبتنی بر مقایسه دادههای میلیونی جستوجو و تراکنشهای کاربران با تابستان سال گذشته است و نشان میدهد چگونه تورم شدید و بحران انرژی رفتار خرید را دگرگون کرده است.
“۵۷ درصد از کاربران هدفشان از خرید طلا را پسانداز و سرمایهگذاری عنوان کردهاند” “مصرفکننده ایرانی دیگر چندان احساسی و هیجانی خرید نمیکند و حسابگرتر شده است”
این تغییرات نشان میدهد مصرفکنندگان ایرانی از خریدهای هیجانی به سمت خریدهای حسابشده و مبتنی بر نیازهای واقعی حرکت کردهاند.