خراب بودن Shopify: بهروزرسانیها در مورد اختلال دوشنبه سایبری که خرید آنلاین را مختل کرده است
پلتفرم تجارت الکترونیک Shopify در طول دوشنبه سایبری با اختلالات قابل توجهی مواجه شده است. مشکلاتی در ورود به سیستم، صفحه پرداخت، سیستمهای مدیریتی و نقطه فروش گزارش شده که بر خریدهای تعطیلات تأثیر گذاشته است.
اختلال Shopify در دوشنبه سایبری
پلتفرم تجارت الکترونیک Shopify در بحرانیترین روز خرید سال با اختلالات گستردهای مواجه شده است. این اختلال که در دوشنبه سایبری رخ داده، بر جنبههای مختلف سیستم از جمله ورود به سیستم مدیریت، صفحه پرداخت و سیستمهای نقطه فروش تأثیر گذاشته است.
مشکلات گزارش شده
- اختلال در ورود به سیستم مدیریت برای فروشندگان
- مشکلات در صفحه پرداخت و فرآیند تسویهحساب
- کاهش عملکرد در سیستمهای نقطه فروش (POS) و API
- اختلال در سیستمهای پشتیبانی موبایل
اقدامات شرکت
Shopify در بهروزرسانی ساعت ۱۲:۳۹ بعدازظهر اعلام کرد: "ما در حال بررسی و اعمال راهحلهایی برای مشکلات دسترسی به سیستمهای مدیریت و POS هستیم"
در بهروزرسانی بعدی ساعت ۲:۳۱ بعدازظهر شرکت تأیید کرد: "ما مشکل مربوط به جریان احراز هویت ورود را پیدا و رفع کردهایم و نشانههای بهبودی در مشکلات ورود به سیستم مدیریت و POS مشاهده میکنیم"
این اختلال بهطور خاص در زمانی رخ داده که Shopify هفته گذشته اعلام کرده بود ۱۲ درصد از تجارت الکترونیک آمریکا را قدرت میبخشد و برندهای بزرگی مانند Netflix، Mattel و Supreme از این پلتفرم استفاده میکنند.



