قطع سرویس نتفلیکس پس از پخش فصل پنجم سریال “Stranger Things”
نتفلیکس برای هزاران بیننده پس از انتشار چهار قسمت اول فصل پنجم سریال “Stranger Things” با اختلال مواجه شد. گزارشهای Downdetector از افزایش غیرعادی قطعی سرویس در دقیقههای قبل از پخش خبر دادند.

سرویس استریمینگ نتفلیکس پس از انتشار چهار قسمت اول فصل پنجم سریال محبوب “Stranger Things” با اختلال گستردهای مواجه شد. بر اساس گزارشهای Downdetector، تعداد گزارشهای قطعی سرویس به حدود ۱۴۰۰۰ مورد رسید که عمدتاً در دقایق leading up to پخش برنامه رخ داد.
دلیل اختلال سرویس
بر اساس گزارش Entertainment Weekly، کاربران affected با خطای NSEZ-403 مواجه شدند که نشاندهنده عدم اتصال حسابهای آنها به سرویس نتفلیکس بود. اگرچه نتفلیکس در صفحه监测 interruptions خود اعلام کرد که "در حال حاضر اختلالی در سرویس استریمینگ وجود ندارد".
- کاربران با پیامهای "Something went wrong" و "Sorry, we're having trouble with your request" مواجه شدند
- نتفلیکس برای خطای NSEZ-403 استفاده از دستگاه متفاوت را توصیه کرد
- سازنده سریال قبلاً اعلام کرده بود که پهنای باند سرویس ۳۰ درصد افزایش یافته است
“نتفلیکس says it’s not currently experiencing an interruption to its streaming service” “برای خطای NSEZ-403، نتفلیکس switching to a different device را توصیه میکند”
امید میرود این مشکلات موقتی باشند و سرویس به زودی به حالت عادی بازگردد.



