بررسی Analogue 3D: پردازش مدرن نمیتواند نقصهای قدیمی را برطرف کند
سیستم Analogue 3D بازیهای Nintendo 64 را با کیفیت 4K به نمایشهای مدرن میآورد، اما نمیتواند برخی از محدودیتهای ذاتی کنسول N64 را حل کند. این دستگاه با FPGA قدرتمند و فیلترهای شبیهسازی CRT تجربه بازی رترو را ارتقا میدهد.

بررسی Analogue 3D: نوستالژی در قالب مدرن
سیستم Analogue 3D جدیدترین محصول شرکت Analogue است که به کنسول محبوب Nintendo 64 ادای احترام میکند. این دستگاه با استفاده از تراشه FPGA پیشرفته (Intel Cyclone 10 GX با 220,000 المان منطقی) قادر به شبیهسازی سختافزاری دقیق کنسل N64 است. پردازش 4K و فیلترهای پیشرفته شبیهسازی CRT بازیهای قدیمی را روی تلویزیونهای مدرن به زیباترین شکل نمایش میدهد.
- طراحی سختافزاری ظریف و مشابه N64 اصلی با چهار پورت کنترلر
- قابلیتهای گسترده تنظیمات و شبیهسازی انواع مانیتورهای CRT
- بهبود فریمریت در بازیهای مشکلدار مانند Perfect Dark
- کنترلر اختصاصی 8BitDo 64 با طراحی ارگونومیک
- عدم توانایی در رفع محدودیتهای ذاتی گرافیک سهبعدی اولیه
“بازیهای N64 من هرگز به این زیبایی نبودهاند، اما اغلب با دیدن کیفیت اصلی این بازیها متعجب میشوم.”
“شبیهسازی CRT آنقدر پیشرفته است که تفاوت آن با مانیتورهای اصلی دهه 90 محسوس نیست.”
با وجود تلاشهای فنی قابل توجه، Analogue 3D نمیتواند مشکلات بنیادی مانند بافتهای低کیفیت، مه پردازی فراگیر و محدودیتهای گرافیکی دوران اولیه سهبعدی را کاملاً برطرف کند. این دستگاه برای علاقهمندان به بازیهای رترو یک انتخاب عالی است، اما انتظار تجربهای کاملاً مدرن را نباید داشت.



