حل و فصل مشکل سرقت هنری در بازی Marathon توسط بانجی
بانجی و سونی اینتراکتیو انترتینمنت مشکل سرقت آثار هنری در بازی Marathon را حل کردهاند. فرن هوک، هنرمندی که با نام “Antireal” فعالیت میکند، اعلام کرد مشکل استفاده بدون اجازه از آثارش در بازی به رضایتش حل شده است.

حل مشکل سرقت هنری در بازی Marathon
بانجی و سونی اینتراکتیو انترتینمنت موفق شدهاند مشکل سرقت هنری که بازی Marathon را پیش از تأخیر نامعلوم آن در ژوئن ۲۰۲۵ تحت تأثیر قرار داده بود، حل و فصل کنند. فرن هوک، هنرمندی که با نام “Antireal” آنلاین فعالیت میکند، در پستی در ایکس اعلام کرد که مسئله استفاده بانجی از آثارش بدون ذکر نام در بازی Marathon به «رضایت» او حل شده است.
- بانجی در ماه مه اعتراف کرد که بازی تیراندازی استخراجی آن شامل بافتهایی از یک هنرمند بدون اعتبار بوده است
- سبک هنری متمایز Marathon یکی از جذابیتهای آن است، اما بخشی از داراییها و بافتهای نمایش داده شده در آلفای بازی از آثار هوک گرفته شده بود
- بانجی تحقیقاتی را آغاز کرد و امیدوار بود با هوک در این مورد گفتگو کند
- بازی Marathon از تاریخ انتشار اصلی سپتامبر ۲۰۲۵ به تأخیر افتاد و اکنون قرار است تا مارس ۲۰۲۶ عرضه شود
«مشکل هنری Marathon با بانجی و سونی اینتراکتیب انترتینمنت به رضایت من حل شده است.» — فرن هوک
با توجه به افزایش نظارت سونی بر عملکرد بانجی، حل این مشکل و آمادهسازی بازی برای انتشار روانتر قطعاً اتفاق مثبتی است.



