متا محتوای عظیم تولید شده توسط هوش مصنوعی را به سیستم پیشنهاد محتوا اضافه میکند
به نظر میرسد فید Vibes متا تنها شروع تغییر جهت این شرکت به سمت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است. مارک زاکربرگ اعلام کرد که قصد دارند «یک مجموعه عظیم دیگر از محتوا» را به سیستم پیشنهاد محتوا اضافه کنند.
عصر جدید شبکههای اجتماعی با هوش مصنوعی
مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در یک تماس درآمدی اعلام کرد که شرکت قصد دارد "یک مجموعه عظیم دیگر از محتوا" را از طریق توانایی هوش مصنوعی در ایجاد و ترکیب محتوا، به سیستم پیشنهادی خود اضافه کند. او اشاره کرد که شبکههای اجتماعی تاکنون دو دوره را پشت سر گذاشتهاند: اول هنگامی که تمام محتوا از دوستان، خانواده و حسابهایی بود که کاربر مستقیماً دنبال میکرد، و دوم هنگامی که محتوای سازندگان به آن اضافه شد. به نظر میرسد زاکربرگ پیشنهاد میکند که محتوای هوش مصنوعی سومین عصر خواهد بود.
- سیستمهای پیشنهاد که محتوای هوش مصنوعی را "به طور عمیق" درک میکنند، "به طور فزایندهای ارزشمند" هستند زیرا میتوانند "به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنند".
- زاکربرگ به فید Vibes به عنوان نمونهای از یک نوع جدید محتوا که توسط هوش مصنوعی امکانپذیر شده است، اشاره کرد.
- حفظ کاربران در این فید "تاکنون خوب به نظر میرسد" و استفاده از آن "به سرعت هفته به هفته در حال رشد است".
- فرصتهای بیشتری برای ساخت "انواع جدید بیشتری از محتوا در آینده" با آماده شدن مدلهای جدید وجود دارد.
- کاربران تاکنون بیش از 20 میلیارد تصویر در فید Vibes تولید کردهاند.
"ما قصد داریم یک مجموعه عظیم دیگر از محتوا را اضافه کنیم." "محتوای هوش مصنوعی سومین عصر شبکههای اجتماعی خواهد بود."
متا قبلاً تعدادی قابلیت هوش مصنوعی در پلتفرمهای شبکه اجتماعی خود معرفی کرده است، از جمله ویرایش عکس و ویدیو درون برنامه از طریق متن در Instagram Stories، چتباتهای هوش مصنوعی در WhatsApp، Messenger و Instagram، و یک برنامه مستقل Meta AI.



