پیامرسان ایتا از دسترس خارج شد
پیامرسان داخلی ایتا از ساعت ۱۷:۴۰ روز گذشته در نسخههای وب و اپلیکیشن قابل دسترسی نیست و در وضعیت «در حال اتصال» قرار دارد.

اختلال گسترده در پیامرسان ایتا
پیامرسان داخلی ایتا از ساعت ۱۷:۴۰ روز گذشته به طور کامل از دسترس کاربران خارج شده است. این اختلال هم در نسخه وب و هم در اپلیکیشن موبایل مشاهده میشود و سرویس در وضعیت «در حال اتصال» قرار دارد.
موارد گزارش شده
- عدم دسترسی کامل به سرویس در تمامی پلتفرمها
- اختلال در ارسال عکس و ویدئو طی روزهای گذشته
- مشکلات فنی گسترده که کاربران گزارش دادهاند
کاربران از اختلال گسترده و مشکل در ارسال عکس و ویدئو خبر داده بودند
این اتفاق در حالی رخ داده که در روزهای اخیر کاربران از مشکلات متعددی در این پیامرسان گزارش داده بودند.




