محبوبترین سیگارهای ایرانی در دهه ۴۰ و قیمتهای آنها
بررسی سیگارهای محبوب ایرانی در دهه ۴۰ شامل اشنو و هما به همراه قیمتها و میزان مصرف در آن دوره تاریخی

محبوبترین سیگارهای ایرانی در دهه ۴۰
بر اساس گزارش روزنامه اطلاعات در ۸ مهر ۱۳۴۴، سیگارهای ایرانی پس از اجرای قانون انحصار دخانیات از سال ۱۳۱۶، بیشترین طرفدار را در بازار داخلی داشتند. در این دوره تاریخی، سیگارهای اشنو و هما به عنوان محبوبترین برندهای سیگار ایرانی شناخته میشدند و مصرف کنندگان ایرانی تمایل بیشتری به استفاده از این محصولات داخلی نشان میدادند.
- سیگارهای اشنو و هما پرطرفدارترین برندهای ایرانی
- اجرای قانون انحصار دخانیات از سال ۱۳۱۶
- گزارش روزنامه اطلاعات درباره وضعیت دخانیات
- میزان مصرف سیگار در ایران ۶۰ سال پیش
- قیمتگذاری و بازار سیگار در دهه ۴۰
"ایرانیهای اهل سیگار بیشتر به کشیدن سیگارهای اشنو و هما تمایل داشتند" "با اجرای قانون انحصار دخانیات در ایران سیگارهای ایرانی اغلب بیشترین طرفدار را داشتهاند"
این گزارش تاریخی نشان میدهد که چگونه سیاستهای دولتی و قوانین انحصاری بر بازار دخانیات ایران تأثیر گذاشته و باعث رونق تولیدات داخلی شده است.




