اوجگیری گلایهها از وضعیت تماس و اینترنت در زمان قطعی برق
معاون وزیر ارتباطات از افزایش شکایات کاربران از کیفیت ارتباطات خبر داد و گفت در زمان قطعی برق، سامانههای دریافت شکایات شاهد «گلایهها و شکایتهای بیشماری» هستند.

اوجگیری گلایهها از اختلالات ارتباطی
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به افزایش حجم شکایات کاربران از کیفیت ارتباطات، اذعان کرد که بهویژه در زمان قطعشدن برق و اختلالات، سامانههای مربوط به دریافت شکایات شاهد «گلایهها و شکایتهای بیشماری» هستند. بر اساس اظهارات حمید فتاحی، نمودارهای مربوط به در دسترس بودن سایتهای ارتباطی نشان میدهد که وضعیت «مطلوب نیست». وی تأکید کرد که در هر لحظه بین ۱۰ تا ۱۵ درصد سایتهای ارتباطی به دلیل قطعی برق از مدار خارج هستند، و همین موضوع باعث افزایش شدید گلایهها و نارضایتی مردم از اختلال در ارتباطات و اینترنت شده است.
- افزایش شکایات کاربران از کیفیت ارتباطات در زمان قطعی برق
- خارج شدن ۱۰ تا ۱۵ درصد سایتهای ارتباطی از مدار به دلیل قطعی برق
- وضعیت نامطلوب در دسترس بودن سایتهای ارتباطی
- افزایش نارضایتی مردم از اختلال در ارتباطات و اینترنت
- دریافت «گلایهها و شکایتهای بیشمار» در سامانههای مربوطه
«گلایهها و شکایتهای بیشماری» در سامانههای دریافت شکایات «وضعیت مطلوب نیست» در نمودارهای در دسترس بودن سایتهای ارتباطی




