نماینده ولیفقیه در بسیج: هرکس مردم ایران را نا امید کند به کشور خیانت کرده است
علی رضایی نماینده ولیفقیه در بسیج: بزرگترین جهاد در عرصه تبلیغات، امیدوار کردن ملت ایران به آینده است. دشمنان میخواستند مردم را مأیوس کنند اما نتیجه برعکس شد.

نقش رسانه در امیدآفرینی
علی رضایی مسئول نمایندگی ولیفقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع فعالان رسانهای بر رسالت مهم اصحاب رسانه در امیدآفرینی و آگاهسازی جامعه تأکید کرد. وی با اشاره به جایگاه محبت اهلبیت(ع) به عنوان پشتوانه معنوی اصحاب رسانه، پنج کارکرد اصلی رسانه را اطلاعرسانی، آموزش، سرگرمی، نفوذ در افکار عمومی و ایجاد ارتباطات اجتماعی عنوان نمود. رضایی با استناد به بیانات رهبر انقلاب تصریح کرد: «بزرگترین جهاد در عرصه تبلیغات، امیدوار کردن ملت ایران به آینده است».
- رسانه باید حقیقت را بیان کرده و از عدالت و کرامت انسانی دفاع کند
- نقش رسانه در تقویت روحیه مردم دوران دفاع مقدس الگویی ماندگار است
- معیارهای رسانه موفق: شناخت مخاطب، صداقت، استحکام پیام و عدالتخواهی
- پنج پرسش کلیدی برای سنجش ماهیت و کارکرد هر رسانه ضروری است
- تولید ۱۵۰ خبر در این دوره نشاندهنده ظرفیت بالای رسانههای متعهد است
«امید روح حیات مؤمن است و دلهای ما با امید زندهاند. بزرگترین امید ما زیارت چهره دلربای امام زمان(عج) است»
«دشمنان میخواستند مردم را مأیوس کنند اما نتیجه برعکس شد. ملت ایران با امید به آینده از عزت و استقلال کشور دفاع میکند»
وی در پایان با اشاره به آینده درخشان ایران خواستار تداوم جهاد امید در رسانهها شد.



