کسب تندیس «یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری» توسط پتروشیمی تبریز
شرکت پتروشیمی تبریز موفق به دریافت تندیس یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری از چشمانداز رهبران موفق و پیشرو شد و در جمع شرکتهای برتر کشور در حوزه مشتریمداری قرار گرفت.

کسب تندیس رضایتمندی مشتری توسط پتروشیمی تبریز
شرکت پتروشیمی تبریز در یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری که با حضور مدیران ارشد بنگاههای اقتصادی و صاحبنظران مدیریت در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد، موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری شد. این همایش با هدف بررسی تازهترین رویکردها و استانداردهای ارتقای تجربه مشتری و تجلیل از رهبران موفق اقتصادی برگزار گردید. در این رویداد ملی، سخنرانان بر نقش کلیدی مدیران سازمانی در ایجاد تجربهای مثبت و پایدار برای مشتری تأکید کردند. موضوع محوری همایش، تبدیل رضایت مشتری به وفاداری بلندمدت از طریق نگرش راهبردی و مدیریت اثربخش بود.
- انتخاب شرکتهای برگزیده بر پایه فرآیند ارزیابی دقیق و ترکیبی از سه مدل معتبر بینالمللی EFQM، ISO 10002 و SERVQUAL انجام گرفت
- در پنلهای تخصصی همایش، مدیران مشتریمدار کشور راهکارهای خلق تجربه ماندگار برای مشتری را مورد بحث قرار دادند
- این همایش با برپایی نمایشگاهی از آخرین خدمات، نوآوریها و دستاوردهای شرکتها همراه بود
- دکتر حجار مشاور مدیرعامل به نمایندگی از دکتر میراشرفی، مدیرعامل پتروشیمی تبریز، این نشان ارزشمند را دریافت کرد
- کسب این تندیس تأییدی بر تعهد سازمانی پتروشیمی تبریز در مسیر بهبود مستقل کیفیت است
«تبدیل رضایت مشتری به وفاداری بلندمدت از طریق نگرش راهبردی و مدیریت اثربخش لازمه تداوم موفقیت برندها در فضای رقابتی امروز است» «این همایش با هدف بررسی تازهترین رویکردها و استانداردهای ارتقای تجربه مشتری برگزار گردید»
این موفقیت نشاندهنده عزم جدی پتروشیمی تبریز در ارتقای استانداردهای مشتریمداری و پایبندی به کیفیت در صنعت نفت و گاز است.



