کسب عنوان روابطعمومی برتر کشور توسط پتروشیمی تبریز
در بیستویکمین سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی، شرکت پتروشیمی تبریز با رأی هیئت داوران عنوان «روابطعمومی برتر کشور» را کسب کرد. نوآوریهای عملیاتی و گسترش فعالیتهای رسانهای از دلایل اصلی این انتخاب عنوان شده است.

کسب عنوان روابطعمومی برتر توسط پتروشیمی تبریز
روابط عمومی شرکت پتروشیمی تبریز در بیستویکمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی که در مرکز همایشهای کتابخانه ملی ایران برگزار شد، با رأی هیئت داوران جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران، عنوان «روابطعمومی برتر کشور» را به خود اختصاص داد. این موفقیت در نتیجه نوآوریهای عملیاتی و گسترش دامنه فعالیتهای رسانهای، انسجام بخشی به برنامههای ارتباطی و ارائه مستندات جامع حاصل شده است.
- ایجاد شفافیت و ارتقای کیفیت ارتباطات داخلی و بیرونی شرکت
- اجرای اقدامات هدفمند و اثرگذار در حوزه اطلاعرسانی
- برنامهریزی راهبردی که جایگاه شرکت را در میان سازمانهای حرفهای برجسته ساخته است
- دریافت عنوان «مدیر ارشد ارتباطگستر سال ۱۴۰۴» توسط دکتر سید نوراله میراشرفی
- انتخاب محمدامین عباسزاده به عنوان «مدیر نمونه روابط عمومی کشور»
«نوآوریهای عملیاتی و گسترش دامنه فعالیتهای رسانهای از شاخصترین دلایل انتخاب این روابط عمومی عنوان شده است»
«این انتخاب نشانهای از موفقیت مدل مدیریتی و همافزایی ایجادشده در روابط عمومی این شرکت ارزیابی شد»
این رویداد با پیام رئیسجمهور و حضور چهرههای ارشد کشور و با مشارکت استادان برجسته داخلی و بینالمللی برگزار شد و نشاندهنده توجه ویژه به نقش روابط عمومی در توسعه ارتباطات سازمانی است.




