گزارش عملکرد مدیریت خدمات عمومی و رفاه فولاد اکسین خوزستان
اسماعیل فرامرزی، مدیر خدمات عمومی و رفاه شرکت فولاد اکسین خوزستان، اقدامات یکساله این مدیریت شامل توسعه خدمات رفاهی، ورزشی و عمرانی را تشریح کرد.

گزارش عملکرد مدیریت خدمات عمومی و رفاه فولاد اکسین خوزستان
اسماعیل فرامرزی، مدیر خدمات عمومی و رفاه شرکت فولاد اکسین خوزستان، در گفتوگو با روابط عمومی به تشریح اقدامات یکسال گذشته پرداخت. مهمترین فعالیتهای انجام شده در حوزههای مختلف خدمات عمومی، رفاهی، ورزشی و عمرانی شامل بازسازی رستورانها، انعقاد تفاهمنامه با مراکز ورزشی و توسعه فضای سبز بوده است.
- خدمات رفاهی: بازسازی رستوران شماره یک و همکاری با ۲۵ رستوران معتبر برای خدماتدهی به خانوادههای کارکنان در مناسبتها
- فعالیتهای ورزشی: انعقاد تفاهمنامه با ۷۰ باشگاه ورزشی و همکاری با ۱۰ مجموعه ورزشی در رشتههای مختلف
- امور نقلیه: احداث پارکینگهای مسقف و اجرای فاز دوم پارکینگ شمالی
- فضای سبز: احداث ایستگاه پمپاژ صنعتی جدید و توسعه آبیاری قطرهای
“در بخش تربیتبدنی، امکان صدور معرفینامه باشگاههای ورزشی از طریق سامانه اکسینمن فراهم شد.” “احداث پارکینگهای مسقف برای خودروهای ایابوذهاب کارکنان از اقدامات مهم بخش امور نقلیه بود.”
این اقدامات موجب ارتقای کیفیت خدمات رفاهی و افزایش رضایتمندی کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان شده است.


