افزایش ۹۹ درصدی تماسهای مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد
مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شهرکرد از ثبت ۹۶۱ تماس و پیام در سامانه ۱۳۷ طی آذرماه خبر داد. این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۹ درصد و نسبت به ماه گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش چشمگیر تماسهای مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد
مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شهرکرد از رشد قابل توجه تماسهای شهروندان با سامانه ۱۳۷ در آذرماه سال جاری خبر داد. بر اساس گزارشها، در این ماه مجموعاً ۹۶۱ مورد تماس و پیام از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده که نشاندهنده رشد ۹۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و افزایش ۲۰ درصدی نسبت به ماه گذشته است.
- بیشترین درخواستهای ثبتشده مربوط به مسائل خدمات شهری بوده است
- ۹۲ مورد مربوط به درخواست شن و نمکپاشی
- ۸۷ مورد ساختوساز غیرمجاز
- ۶۵ مورد برفروبی
- ۵۳ مورد نظافت معابر
- ۴۱ مورد مربوط به رفع سد معبر دستفروشان دورهگرد خودرویی
«شهروندان میتوانند با تماس تلفنی با شماره ۱۳۷، از طریق فشردن کلید ۱ به اپراتور متصل شوند و یا با فشردن کلید ۳ پیام صوتی خود را ثبت کنند.»
«شهروندان در هنگام ثبت پیام صوتی، حتماً موضوع درخواست و آدرس دقیق محل را بهطور کامل اعلام کنند تا رسیدگی به موارد ثبتشده با سهولت و سرعت بیشتری انجام شود.»
ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۷۰، استفاده از نرمافزار ۱۳۷ و همچنین ارتباط از طریق سایت شهرداری شهرکرد از دیگر راههای ارتباطی شهروندان با این سامانه محسوب میشود.


