
در حال بارگذاری...
محمدعلی حسینی کارگردان فیلم کوتاه «خارپشت» درباره دوری از فضای واقعگرایانه و چالشهای ساخت فیلم فانتزی توضیح میدهد. او به کمدیده شدن فیلمهای خیالپردازانه اشاره کرده و احتمال بازگشت به سینمای اجتماعی را مطرح میکند.

محمدعلی حسینی کارگردان فیلم کوتاه «خارپشت» که در چهل و دومین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد، تأکید کرد که عمداً فیلمش را از فضای واقعگرایانه دور نگه داشته است. او بیان کرد: “دوست داشتم فیلم کاملاً از فضای رئال دور باشد” و این رویکرد کار را پیچیده کرده زیرا فیلم دارای ۵ تا ۶ لوکیشن مختلف است و پایان آن کاملاً فراواقعگرایانه است. حسینی همچنین به چالشهای فنی مانند جلوههای ویژه اشاره کرد که حدود ۲ سال زمان برد.
“فیلمهای فانتزی و خیالپردازانه کمتر دیده میشوند و به همین دلیل، شاید دوباره به فضای اجتماعی برگردم”
“لوکیشن خانه در مهرشهر کرج واقعی است و ایده فیلم از تضاد شهری و کویری آن منطقه شکل گرفت”
فیلم «خارپشت» نمادی از استقلال و دفاع از خود است و به گفته کارگردان، نام آن ارتباط تماتیک با محتوای اثر دارد.