تعلیق ۸ دفتر خدمات مسافرتی به دلیل عدم پاسخگویی به شکایات
سازمان هواپیمایی کشوری ۸ دفتر خدمات مسافرتی را به دلیل عدم پاسخگویی به شکایات مردمی به صورت موقت تعلیق کرد. در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۱۰۰ شکایت در سامانه حقوق مسافر ثبت شده که ۸۳٪ آنها پاسخ داده شده است.

تعلیق دفاتر خدمات مسافرتی به دلیل عدم پاسخگویی
سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به تعلیق موقت ۸ دفتر خدمات مسافرتی به دلیل عدم پاسخگویی به شکایات مردمی کرده است. بر اساس گزارش رضا صدیقنیا مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۸۵ هزار و ۹۱۱ پرواز توسط ۲۷ شرکت هواپیمایی داخلی انجام شده و در همین مدت ۲۱۳۹ شکایت در سامانه حقوق مسافر ثبت شده است.
- بیش از ۸۳٪ شکایات (۱۶۵۰ مورد) پاسخ داده شدهاند
- شکایات باقیمانده در مراحل بررسی قرار دارند
- هدف از ایجاد سامانه افزایش رضایت عمومی و ارتقای کیفیت خدمات است
- بیشترین شکایات مربوط به تأخیر یا ابطال پروازها و فروش بلیتهای جعلی است
- مسافران میتوانند شکایات خود را از طریق سایت www.caa.gov.ir ثبت کنند
"سازمان هواپیمایی کشوری با اولویت قراردادن صیانت از حقوق مسافران هوایی، رسیدگی دقیق و سریع به شکایات را در دستور کار دارد."
"۸ دفتر خدمات مسافرت هوایی به دلیل قصور در اجرای مقررات مربوط به حقوق مسافر تعلیق شدهاند."
سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرده که نظارت مستمر بر عملکرد شرکتهای هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرتی ادامه خواهد داشت.
