حس تعلق سازمانی عامل خدمترسانی متعهدانه به شهروندان است
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران تأکید کرد که موفقیتهای مدیریت شهری در ۴ سال اخیر از جمله تکمیل پروژههای بزرگ و خدمات به شهروندان، حاصل همدلی و تعلق سازمانی پرسنل بوده است.

نقش تعلق سازمانی در موفقیتهای مدیریت شهری
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، لطفالله فروزنده، در دور سوم نظارت ستادی از شهرداری منطقه ۱۵ تأکید کرد که اگر در ۴ سال اخیر توانستهایم پروژههای بزرگ را به سرانجام برسانیم و خدمتی به شهروندان ارائه کنیم، حاصل همدلی و تعلق سازمانی پرسنل خدوم مدیریت شهری بوده است. وی با اشاره به آیات قرآن کریم، چهار محور برتری مؤمنان شامل رهبری الهی، عبرت از گذشته، صبر در سختی و شکر در پیروزی را یادآور شد و این موارد را در عملکرد پرسنل شهرداری during بحرانها مشاهده کرد.
- افزایش ۶ برابری منابع درآمدی و اقدامات عمرانی نسبت به دوره قبل
- تکمیل کمربند فضای سبز تهران و رساندن سرانه فضای سبز به ۱۸.۵ مترمربع برای هر نفر
- توسعه ناوگان حملونقل عمومی با خرید بیش از ۴۰۰۰ اتوبوس که ۲۵۰۰ دستگاه آن برقی است
- تسویه بدهیهای شهرداری به بانکها و پیمانکاران
- دستاوردهای منطقه ۱۵ شامل احداث بزرگترین تصفیهخانه آبهای سطحی و کلینیک گل و گیاه
فروزنده تأکید کرد: "مردم از اولین ساعات روز تا ساعتهای پایانی شب با شهرداری سر و کار دارند و این وظیفه ما را صد چندان میکند."
شهردار منطقه ۱۵ بیان کرد: "منطقه ۱۵ در مجموع بیش از ۳۰ عنوان برتر در تهران بهدست آورده که این نتایج حاصل پیگیری میدانی و مشارکت شهروندان است."
این موفقیتها در سایه همدلی و حس تعلق سازمانی کارکنان محقق شده و نشاندهنده اهمیت این عامل در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.
