تأکید بر خلاقیت رسانهای در ترویج سیاستهای جوانی جمعیت
مدیر روابطعمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر ضرورت تولید محتوای خلاق و هدفمند در راستای ترویج سیاستهای جوانی جمعیت تأکید کرد.

خلاقیت رسانهای برای ترویج جوانی جمعیت
در نشست کمیته رسانه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، حامد بهرامیان مدیر روابطعمومی دانشگاه بر لزوم خلاقیت رسانهای در تولید محتوای مؤثر برای ترویج سیاستهای جوانی جمعیت تأکید نمود. وی نقش کمیته رسانه را در تحقق این سیاستها کلیدی دانست و بیان کرد: «رسانه و روابطعمومی باید به عنوان موتور محرک جریان اطلاعرسانی و تولید پیامهای مؤثر عمل کند». هدف اصلی این کمیته ایجاد موجی از آگاهی و امید در جامعه نسبت به ازدواج، فرزندآوری و سبک زندگی سالم است.
- ضرورت استفاده از خلاقیت در ایدهپردازی و بهرهگیری از ظرفیتهای درونسازمانی
- توسعه همکاری با رسانههای ملی و استانی مانند صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی
- تولید محتوای علمی در زمینه پیشگیری از سقط جنین و معرفی خدمات مراکز ناباروری
- آموزش زایمان طبیعی و تبیین مضرات سزارین
- تقویت مهارتهای ارتباطی و فرزندپروری
«رسانه و روابطعمومی باید به عنوان موتور محرک جریان اطلاعرسانی و تولید پیامهای مؤثر عمل کند»
«تحقق سیاستهای جوانی جمعیت، رسالتی ملی و اجتماعی است که نیازمند تلاش مشترک تمام بخشهاست»
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بهرهگیری از ظرفیت رسانههای رسمی و شبکههای اجتماعی، انتشار منسجم این محتواها را در دستور کار قرار داده تا نقش خود را در اجرای سیاستهای ملی جمعیت تقویت نماید.




