رسیدگی به تخلفات هفت دفتر پیشخوان دولت در استان بوشهر
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از بررسی تخلفات هفت دفتر پیشخوان خدمات دولت در کمیته استانی نظارت خبر داد. هدف این اقدام ارتقای شفافیت و صیانت از حقوق مردم است.

رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان دولت در بوشهر
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر علی سملیان از بررسی تخلفات هفت دفتر پیشخوان خدمات دولت در کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات دارنده پروانه و اعمال مقررات خبر داد. این اقدام در راستای نظارت بر ایفای تعهدات و اعمال مقررات بر دارندگان پروانه فعالیت پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی انجام شده است. طبق گزارشهای دریافتی از بازدیدهای میدانی اداره بازرسی اداره کل ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مبنی بر نقض رعایت اصول حاکم بر دفاتر پیشخوان توسط تعدادی از دفاتر، نشستی با حضور تمام اعضا تشکیل و تخلفات مطرح شد.
- تشکیل نشست تخصصی با حضور تمام اعضای کمیته نظارت
- بررسی تخلفات هفت دفتر پیشخوان خدمات دولت
- استماع دفاعیات دارندگان پروانه فعالیت
- اتخاذ تصمیمات مقتضی پس از بررسی کامل
- تأکید بر اهمیت نظارت بر فعالیت دفاتر پیشخوان
علی سملیان: "هدف از این اقدام، ارتقای شفافیت، صیانت از حقوق مردم و ارائه خدمات مطلوب و یکپارچه در حوزه دولت الکترونیک است."
بیانیه اداره کل ارتباطات: "نظارت بر فعالیت دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر بخش عمومی غیردولتی ارتباطات و فناوری اطلاعات از اولویتهای اصلی ماست."




