هوش مصنوعی برای مشتریان برند لباس ایساس ست لباس پیشنهاد میکند
شرکت مد سریع ایساس از هوش مصنوعی برای توصیه لباس به خریداران استفاده میکند. این بخشی از تلاش شرکت برای معکوس کردن روند کاهش فروش محصولات است.

هوش مصنوعی در صنعت مد
شرکت مد سریع ایساس (Asos) از فناوری هوش مصنوعی برای ارائه توصیههای لباس به مشتریان استفاده میکند. این ابتکار بخشی از تلاشهای شرکت برای معکوس کردن روند کاهش ۱۲ درصدی فروش در بازه یک ساله منتهی به ۳۱ آگوست ۲۰۲۵ میلادی است. ایساس توانسته خسارتهای پیش از کسر مالیات را از ۳۷۹.۳ میلیون پوند در سال ۲۰۲۴ به ۲۸۱.۶ میلیون پوند در سال جاری کاهش دهد.
- ویژگی آزمایشی “Styled for You” با کمک هوش مصنوعی لباسهای مناسب را به خریداران پیشنهاد میدهد
- مدل هوش مصنوعی بر اساس مخزنی شامل بیش از ۱۰۰ هزار لباس انتخاب شده حرفهای آموزش دیده است
- شرکت برنامه وفاداری جدیدی به نام Asos.World را نیز راهاندازی کرده است
- این اقدامات بخشی از تعامل دوباره با مشتریان و جلب مشتریان محتاطتر است
شرکت در بیانیهای اعلام کرد: «مدل هوش مصنوعی ما میتواند براساس هر محصول لباسهای گزینش شده و مناسب را به مشتریان پیشنهاد دهد.»
این نوآوری نشاندهنده تحول مهم فناوری در صنعت پوشاک و راهکارهای دیجیتال برای بهبود تجربه خرید مشتریان است.




