روایتگری جنگ ۱۲ روزه در دیدارهای چهره به چهره با دانشآموزان
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بر لزوم اختصاص زمان معلمان پرورشی به دیدارهای چهرهبهچهره با دانشآموزان به جای فعالیتهای اداری تاکید کرد و از برنامههای جدید فرهنگی برای تقویت هویت ملی خبر داد.

روایتگری جنگ ۱۲ روزه در مدارس
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش صادق حسینزاده ملکی در گفتوگویی بر ضرورت اختصاص زمان معلمان پرورشی به دیدارهای چهره به چهره با دانشآموزان تأکید کرد. وی اعلام کرد که پس از جنگ ۱۲ روزه، برنامههای درسی و کتب آموزشی بیش از گذشته به ادبیات مقاومت و هویت ملی پرداختهاند.
-بستههای فرهنگی ایرانمون برای مقاطع مختلف تحصیلی طراحی شدهاند -بیش از ۵۰ فعالیت متنوع و ۲۰ بسته نمایشگاهی در این مجموعه گنجانده شدهاست -این بستهها به صورت محدود و در مدل گردشی بین مناطق آموزشی توزیع میشوند -فعالیتهای سرگرمیمحور اساس کارهای فرهنگی قرار گرفتهاست -تشکلهای دانشآموزی باید فعالتر شده و مسئولیتپذیری در میان دانشآموزان تقویت شود
"باید کاری کنیم که معلم پرورشی به جای فعالیتهای بیهوده اداری، زمان خود را به دیدارهای چهره به چهره با دانشآموزان اختصاص دهد"
"اگر نقش و مسئولیت دانش آموزان به رسمیت شناخته شود، بسیاری از مشکلات فرهنگی اجتماعی برطرف میشود"
این برنامهها در جهت تقویت هویت ملی و فرهنگی دانشآموزان طراحی شده و امیدوارند با توسعه بیشتر این بستهها، موقعیتهای بهتری برای فعالیتهای پرورشی ایجاد شود.




