فعال شدن امکان ثبت مستقیم نظرات مسافران در بازوی اطلاعرسانی مترو تهران
مدیر ارتباطات شرکت بهرهبرداری مترو تهران از فعال شدن امکان ثبت مستقیم نظرات و انتقادات مسافران در بازوی اطلاعرسانی مترو خبر داد. این سیستم امکان ارسال تصویر، فیلم و فایل صوتی را نیز فراهم میکند.

فعالسازی سیستم ثبت نظرات مسافران مترو تهران
مدیر ارتباطات شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه از فعالشدن امکان ثبت مستقیم نظرات مسافران در بازوی اطلاعرسانی مترو خبر داد. این سامانه جدید به مسافران امکان میدهد نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به صورت مستقیم و همراه با فایلهای چندرسانهای ثبت کنند تا توسط کارشناسان بررسی و به مسئولان ذیربط ارجاع شود.
- امکان ارسال نظرات با تصویر، فیلم و فایل صوتی با رعایت سقف حجم مجاز
- بررسی نظرات توسط کارشناسان و ارجاع به مسئولان برای تصمیمسازی مؤثر
- افزایش شفافیت و بهبود پاسخگویی به مسافران
- پاسخگویی به سوالات از طریق بخش سوالات پرتکرار و گفتوگوی مستقیم با کارشناسان
- گزارش ۱۷۰۹ پرسش پاسخداده شده در شش ماه گذشته با رضایت ۶۹.۸ درصدی کاربران
«این بازو اکنون با افزوده شدن قابلیت دریافت نظرات، گام دیگری در مسیر افزایش شفافیت و بهبود پاسخگویی برداشته است.»
«۶۹.۸ درصد از شرکتکنندگان در ارزیابی، رضایت «خوب» خود را از پاسخگویی کارشناسان اعلام کردهاند.»
بازوی اطلاعرسانی مترو که از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده، خدمات متنوعی از جمله نقشه ایستگاهها، برنامه حرکت قطارها و وضعیت پلهبرقیها را ارائه میدهد. برای بهرهمندی از امکانات جدید، مسافران باید دستور /start را در این سامانه اجرا کنند.




