افزایش خرید شهروندان از بازارهای میوه به دلیل اختلاف قیمت در سطح شهر
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار اعلام کرد: اختلاف قیمت کالاها بین شهر و میادین باعث افزایش مراجعه شهروندان به این مراکز شده است.

افزایش مراجعه به میادین میوه و تره بار به دلیل اختلاف قیمت
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تهران اعلام کرد که اختلاف قیمت محصولات بین میادین میوه و تره بار و سطح شهر باعث افزایش چشمگیر مراجعه شهروندان به این مراکز شده است. مهدی بختیاریزاده تأکید کرد که این سازمان با نظارت مستمر بر قیمتها و ارتباط مستقیم با باغداران و تولیدکنندگان تلاش میکند تا سفره غذایی شهروندان کوچک نشود.
- نظارت تطبیقی قیمت از مبدا تا مقصد با سود متعارف
- صدور فاکتورهای الکترونیکی در میادین مرکزی
- حذف واسطهها و خرید مستقیم از تولیدکنندگان
- وجود ۳۱۵ بازار و میدان در سطح شهر با فاصله کمتر از ۹۰۰ متر
- طرحهای توسعهای بازارهای میوه و تره بار در محلههای تهران
«یکی از مهمترین موضوعاتی که در مدت اخیر با آن روبهرو هستیم، اختلاف قیمت محصولات در میادین با سطح شهر است»
«اگر فاکتور الکترونیکی در سطح شهر استفاده شود شاهد این اختلاف قیمتها نخواهیم بود»
سازمان میادین آمادگی انتقال تجربیات موفق خود به استانداران را دارد و بر اجرای نرخنامههای مصوب در بازارهای خود تأکید میکند.




